Ultimele cautari :
organizari evenimente , poze vedete , foto vedete , probe concurs miss si mister
Topul cautarilor :
organizari spectacole de ziua comunei , poze , spectacolul de ziua comunei , invitati in spectacol , artisti pentru evenimente , vedete in spectacol , sena si lumini spectacol , impresariat artistic ,
Cautari frecvente :
petreceri pentru copii , impresar artisti , impresar evenimente ,
Doriti ca produsele dumneavoastra sa fie promovate in cadrul spectacolului nostru ?
 
Sponsorizarea dumneavoastra va fi bine primita si apreciata de copii
poze reclame

Gustari sanatoase pentru copii

Ca si parinte duci o lupta constanta pentru a gasi cele mai bune gustari pentru copilul tau in materie de alimentatie. Gustarile de la scoala sunt la fel de importante ca micul dejun sau cina.Iata cateva sfaturi pentru a putea oferi cele mai sanatoase gustari copilului tau.
jocuri copii

Mentinerea gustarilor nesanatoase afara din casa
Copilul nu va cere prajituri si ciocolata daca acestea nu se gasesc la indemana. Este bine ca parintele sa ofere micutului un bun exemplu prin consumarea de alimente sanatoase!

Cerealele
Gustarile cu cereale integrale– cum ar fi covrigeii din faina integrala si cerealele integrale bogate in fibre alimentare– pot oferi copilului energia necesara.

Legume cu dressing
Copilului ii pot fi serviti morcovi mici sau alte legume crude cu un dressing sarac in grasimi, biscuiti sarati din faina integrala sau fructe proaspete in iaurt degresat,mere, , banane cu unt de arahide.

Largirea meniului
Sau ii pot fi oferite fructe pe care nu le consuma de obicei cum ar fi ananasul, merisoarele, mango, ardei rosii, galbeni sau boabe de soia coapte.

Refolosirea micului dejun
Multe alimente folosite la micul dejun– cum ar fi cerealele integrale sarace in grasimi si painea integrala – pot fi o gustare excelenta. De asemeni, o portie mica din cina anterioara poate constitui gustarea de dupa scoala.

Indulcirea gustarii
Gustarile sanatoase ale copiilor nu trebuie sa fie insipide. Pentru a satisface pofta de dulce a copilului ii pot fi oferite budinci cu continut scazut de grasime, iaurt inghetat si suc inghetat. Poate fi folosit lapte degresat, iaurt degresat si fructe prospete pentru a face shake.

Distractia
Poate fi folosit un cutit pentru biscuiti pentru a taia felii de branza cu continut scazut de grasime si paine integrala. Fructele pot fi mancate cu scobitoarea iar bauturile consumate cu paiul. Se poate face un turn din biscuiti integrali, scrierea numelui cu sticks-uri sau realizarea unor fete amuzante pe farfurie folosind diferite tipuri de fructe.

Promovarea independentei
Legumele vor fi depozitate la indemana in frigider iar fructele proaspete pot sta pe masa din bucatarie. Cerealele integrale cu un continut scazut de zahar si compotul de fructe pot fi tinute intr-un dulap accesibil.

Etichetele
Alimentele degresate sau cele pe care se mentioneaza o cantitate mai mica de grasimi pot avea multe calorii. De asemeni, alimentele catalogate ca fara colesterol pot avea un continut crescut de grasimi, grasimi saturate si zahar. Pentru a afla adevarul trebuie consultata lista ingredientelor.

Servirea gustarii
Este bine ca aceasta activitate sa fie realizata doar in bucatarie. Astfel copilul nu va consuma foarte multe calorii in fata televizorului. Daca este necesar ca micutul sa ia gustarea in afara casei i se pot oferi alimente care pot fi consumate din mers. Invatarea copilului sa consume alimente sanatoase la gustare il vor ajuta de-a lungul intregii vieti, cand acest obicei va continua.

Tinute de vara pentru copii

A venit mult aşteptatul sezon de vară şi mămicile se întreabă din nou cu ce să îmbrace copilaşii plini de energie, care sunt puşi tot timpul pe şotii. În acestă vară designerii şi stiliştii talentaţi care se ocupă de moda pentru copii au venit cu idei noi, originale pentru copii cu pretenţii.

În acestă vară se vor folosi accesorii şi aplicaţii nostime. Mămicile trebuie să găsească din acestă gamă largă de vestimentaţie, haine cu croială comodă, potrivită personalităţii propriului copil. Fiecare mămică trebuie să aleagă ceea ce este mai bun pentru copilul ei, cea mai importantă este calitatea hăinuţelor şi materialelor.

Copiilor le plac hainele pe care sunt brodate sau serigrafiate diferite modele, litere, eroi din desene animate, flori sau animale. Noul sezon de vară va aduce haine lejere, ideale pentru copii jucăuşi, dar şi piese elegante pentru copii mai sofisticaţi.

Pentru copilaşii mici de la nou – născuţi până la cei de vârsta de 2 ani, mămicile pot alege haine viu colorate şi foarte împodobite cu tot felul de lucruri drăguţe. Cele mai îndrăgite podoabe sunt floricelele, inimioarele, fundiţele, nodurile şi nu în ultimul rând dungile care revin în forţă acest an în vestimentaţia copiilor. Culorile cele mai potrivite pentru acest interval de vârstă sunt : rozul, albastrul, albul şi orice culoare caldă, plăcută. Nu uita că pielea bebeluşului este foarte delicată, deci este important ca materialul hainelor să fie de calitate.

Copii cu vârsta cuprinsă între 2 – 14 ani, sunt deja hotărâţi în ceea ce priveşte vestimentaţia. Le place să îşi aleagă singuri dimineaţa hainele şi accesoriile, deci este necesar să le stea la dispoziţie o garderobă bine gândită. Fetiţelor le stă foarte bine în modele mai sofisticate şi trandy, iar băieţii îşi pot alege haine din jeans. Ţesăturile sunt foarte căutate în anul acesta în vestimentaţia copiilor, cele mai căutate fiind acelea cu multe buline, flori, piese suprapuse, dungi, în diferite culori vii. Culorile preferate de copii în acest an vor fi cele luminoase ca fucsia, orange, roşu, vernil, albastru, galben, bej, lila, roz, tonuri strălucitoare de argintiu, maro- auriu, iar în domeniul materialelor sunt folosite cu drag de stilişti jeansul, bumbacul, jerseul, tricotul, velurul şi nu în ultimul rând reiatul.

În acest an revine în forţă stilul marinăresc al anilor '60. Acest stil este foarte jucăuş şi potrivit pentru o vară toridă. Vara aceasta băieţi vor avea o mare surpriză cu hainele din denim şi în stilul navy.

Pentru a uşura decizia mămicilor am adunat câteva propuneri de haine pentru copii, fetiţele ca şi băieţii, care doresc să fie la modă în vara anului 2010 :

Fetiţe : rochiţe lungii, jachetă din denim, cămăşi stil ecosez, sandale romane, ţinută tip croazieră, bluze în croieli vintage, vestă decupată la spate, cardigan subţire, rochiţe lejere, fustă plisată, tunică din bumbac, bluză tip baby doll, topuri evazate, pantaloni mini, sandale argintii tip gladiator, jachete cu mâneci trei sferturi, rochii cu imprimeu stil origami, rochii şi bluze imprimate cu dungi, ochelari de soare, bluză tip ie, pălărie cu bor mare, jachetă din piele, fustă cu volane, rochie cu curea în talie,

Băieţi : bermude, cămăşi, ţinută stil Popeye marinarul, jachete cu buzunare aplicate, ochelari se soare, pantaloni din in, ochelari tip aviator, şlapi, blugi largi şi îndoiţi, cămăşi albe, tricouri albe, geantă tip poştaş, cămăşi în carouri, pălării tip marinar, jachete casual, bluză în dungi,

Dieta in cazul copiilor supraponderali


Termenul de copil supraponderal sau de copil cu tendinta de a dezvolta obezitate este folosit de medici in cazul copiilor cu o greutate necorespunzatoare varstei si staturii lor. Greutatea corporala este de obicei masurata prin calculul indicelui de masa corporala (IMC) care raporteaza greutatea la inaltime. In cazul parintilor ingrijorati in legatura cu greutatea copilului este recomandat un consult medical (la medicul de familie sau medicul pediatru) in care sunt evaluati indicii de crestere si se discuta de asemenea despre obiceiurile alimentare ale copilului si despre istoricul medical al acestuia.

In cazul in care copilul prezinta de la nastere o valoare mare a indicelui de masa corporala, acest lucru nu trebuie sa-i ingrijoreze pe parinti, acestia fiind parametrii care se incadreaza in limite normale intr-o populatie data.
Daca indicele de masa coporala s-a modificat brusc in sens pozitiv, copilul are un risc crescut de a devenii supraponderal, de aceea este importanta monitorizarea regulata a parametrilor de crestere.


In cazul copiilor care au un istoric familial de obezitate riscul de a deveni supraponderali creste odata cu varsta.

Copii supraponderali au de asemenea un risc crescut de a dezvolta in timp anumite afectiuni sau complicatii precum hipertensiunea arteriala sau diabetul. In cazul in care medicul sugereaza o problema legata de greutatea corporala, acesta poate sa recomande consiliere nutritionala si un program zilnic de exercitii fizice. Sunt de asemenea importante controalele medicale regulate pentru a putea observa din timp orice problema de sanatate asociata obezitatii.

Cum pot fii ajutati copiii supraponderali?

Parintii au o mare responsabilitate privind stilul de viata al copiilor.
Alimentatia echilibrata este elementul cel mai important in prevenirea obezitatii.


Sunt recomandate urmatoarele:
- eliminarea din dieta zilnica a bauturilor si alimentelor cu adaos de zahar (bauturi energizante, sucuri de fructe si cocteluri imbogatite cu zahar, dulciuri concentrate). Acest lucru este important in cazul copiilor a caror sursa energetica provine din consumul acestor produse alimentare, eliminarea lor are ca efect scaderea in greutate
- interzicerea unor alimente nu are intodeauna efectul scontat, acest lucru sporeste curozitatea copilului, astfel ca acestia vor incerca sa consume aceste alimente pe ascuns ori de cate ori vor avea ocazia
- responsabilitatile legate de pastrarea unei diete corespunzatoare trebuie impartite intre parinti si copii. Copilul poate sa aleaga liber dintre optiunile alimentare pe care i le ofera parintii
- stabilirea unui orar regulat al meselor si evitarea gustarilor la ore nepotrivite este extrem de importanta in mentinerea unei greutati corporale normale. Parintii trebuie sa stie sa dozeze principiile alimentare in functie de varsta si exercitiul fizic zilnic (de exemplu, un exercitiu fizic excesiv necesita cresterea numarului de calorii)
- este recomandata o diversitate cat mai mare a alimentelor care pot fi consumate.

- continutul caloric al alimentelor servite la masa trebuie sa fie corespunzator varstei copilului pentru a evita cresterea anormala in greutate;
- evitarea compensarii unor activitati, cu diferite alimente;
- este recomandat ca desertul servit la sfarsitul mesei sa aiba un continut caloric redus (iaurt de fructe, salata de fructe) si sa fie evitat consumul dulciurilor concentrate (bomboane, caramele etc.). De asemenea, este recomandat ca fiecare membru al familiei sa consume o singura portie de desert, astfel incat copilul sa nu fie tentat sa ceara o noua portie.


Se recomanda urmatoarele:

- exercitiu fizic regulat si evitarea sedentarismului
- reducerea timpului petrecut in fata televizorului si calculatorului precum si incurajarea activitatiilor in aer liber
- controlul medical regulat in special in cazul copiilor la care se suspicioneaza o afectiune asociata.